Sunday, April 4, 2010

~hari yang pnuh dngn kepahitan~

سلام عليكم......أخوة في الله

hari ini akanku jadikan kenangan yang kekal abadi dalm ingatanku..kerana peristwa yg terjadi pada hari ini membuatkan aku terfikir-fikir murahkah harga diriku ini?adakah aku ini insan yang tidak menghargai diriku..

hari ini aku keluar ngn kwan, nak dijadikan cerita dia nk pergi tandas.puas kami cari tandas sekitar areal KL..trpksalah singgah kat satu tmpat..aku tnggu kwanku itu tepat dpan ngn sebuah hotel....

sorang lalu dpan aku,tengok..
sorang agi tengok jgak...
tengok n tngok n tngok...
smpai aku cam cacing kpanasan rimas situasi tu..
hingga sorang llaki india yg pndang cam org gila nafsu tngok aku..
"tunggu kwn k?".."nk kemana?".."a'ahh..tnggu kwan..nape pndang sy camtu?"
pastu aku jadi takut2x bila dia tngok kat aku...trus aku dduk jauh dri dia..

sampai satu masa sorang akak kuar dri hotel tu..dia tngok kat aku dan tngok kead aku yg mcm cacing kpnasan tu..
dia panggil aku dengan wajah seriusssss...
"dik tunggu kawan k?"..."a'ahh..nape akak?"
"adik dari mna?",,,sy student kak,nape yerr?"
"tadi lelaki tnya adik brape harga yer?"
"hahh..nape kak?hrga ape?"
"tu bapak ayam dik..perut gendut2x tu bapak ayam yg tngah cari ibu ayam tu"
"adik kena hati2x sikit dok sini,sini tmpat bapak2x ayam cari ibu ayam?"
"hahhhhhh...Ya Allah.ape nk buat ni..dia lmbat agi"..
"adik tahu x nape org2x laki yg lalu sini n tngok2x kat adik?"
"nape kak(ktakutan dan terkejut thap gilerr),?"
"diorang ingt adik ibu ayam tu..diorang xkira lah pompuan yg wara' k,pakai tudung kecik atau besar k...yg dtg kat sini sume diorang anggap ibu ayam"
"adik tngoklah org sekliling sini,keluar masuk dari pintu2x..tu diorang kuar dari sarang ngn ibu ayam la tu"(0o..tidakkkkk....dalm hati aku)
"akak ckp ni, sbb akak pon ibu ayam@pelacur..jadi akak xnk adik terjebak..
"akak bukan ape dik,akak tngok adik org baik2x..jadi akak xnk la ape2x jadi kat adik..,adik masuk dan duduk kat dpan kaunter hotel la..slmat sikit.."
"alhmdulillah..terima kasih kak coz bgthu saya..trima ksih sesangat.."
akak tu trus eret tngan aku n duduk kat dalm dpan kaunter...msa dok tu...tuhan aje tahu presaan aku..huwaaaaaa...hati menangis..lpas jauh dri tmpat tu aku nagis puas2x..astaghfirullahh...jauh2xkan lah..(kawasn tu dklilingi golongan cina n india..kalu ada org mlyu kat situ mnjdi suatu kpelikan n itu tndanya dia adalah???????..huhuhuhu..rmai dah ygtngok muka aku n anggap aku sbg ibu ayam..tidakkkkkk..umii...hukhukhukhukhuk..

aku xsangka benda ni jadi kat aku,kat negra aku sendri plak tu..ya Allah jauhilah aku dari kancah ini..aminnnn

No comments:

Post a Comment