Thursday, November 5, 2009

=]smile..

Salam...blogger ku sayangggg...
leh x kat cni,nk tukar sy kpad aku..hihihihi...nk rasa feel ckit.
arini dh hbis u paper semlm,adoii...soalannyerrr betol2x teruji driku kokk..time yg dbgi xckup sieyhhh....arini bdn lemah semacam,ni mesti sbb smlm dok than prasan rndu kat someone...sedeyyy sungguh...Ya Allah,bntulah aku spya anggap sume tu perkra biasa n lupaknnya.bglah aku istiqamah...tdi sy msuk brijj,fham2x la klu msuk mne2x mesti tnggalkn kesannyerrr.hihihihi...bg komen lorhhh...tp,td ustaz reply my mseg.tegoran ustaz t membina driku n aku sedar,memang aku insan yg lemah.lemah sangt dcc tuhan.....Ya Allah....hambaMu in tramat merindui nurkasihMu....tlonglah hmbaMu ini.....aku nk brubah,Kau tol0nglah aku...huuuuuu...uhukuhukkk3x...dh nmpk sngt aku n lemah dpan ustaz...oh,tidakkkkkkkk..la mumkin...uickkk..tringt kat nahu tdi plak,sal la nahiyah..huhuhuhuhu..xleh jwb.=[
oklah...tntu sahbt pk kan,sy n just nk tulis citer tntang perasaan sy j ker dlm blogger n..memng tulah sbnrnya niat sy coz sy perlukn ssuatu tmpat u luahan hatiku...whatever u kena ngn tajuk NURJANNAH sy akn usaha wat artikel kearah tu...support2x la sy yerrkkk...k.salam...nk g wat pasport plak.nk g China..hohohoho...=] jom nk g.

No comments:

Post a Comment